FORTRYDELSESRET OG RETURNERINGER
FORTRYDELSESRET OG BYTTE
Som forbruger har du normalt 14 dages fortrydelsesret, men vi tilbyder dig 30 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, du modtog varen. Du har ret til uden omkostninger at åbne emballagen og kontrollere, at varen fungerer. Du som forbruger er derimod ansvarlig for en eventuel værdiforringelse af varerne inklusive den originale emballage, som skyldes en håndtering udover det, der kræves for at kunne bestemme produktets egenskaber og funktion. Vil du benytte fortrydelsesretten, sender du varen tilbage til os sammen med den returlabel, du modtager, når du registrerer dit fortrudte køb. Dine login-oplysninger er e-mailadressen, du angav, da du lagde din bestilling og dit ordrenummer (du finder det i sidehovedet på følgesedlen) som kodeord. Husk på, at du bærer risikoen, hvis produktet beskadiges, når det sendes tilbage til os. Sørg derfor for at varen er godt pakket. Produkter, der returneres, skal være ubrugte og i deres originale emballage samt med tags og etiketter. Den originale produktemballage med den specielt fremstillede indre emballage hjælper produktet med at ligge stille under transporten. Husk på ikke at sætte returlabels direkte på varens emballage, men placer originalemballagen i en anden emballage. Lampan afholder sig fra at opkræve et sådant gebyr, hvis produktet returneres i væsentligt uændret tilstand. Hvis tilbehør mangler, eller der er sket fysisk skade på varen, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr for at genoprette produktet til dets funktionelle tilstand.
Fortrydelsesret gælder ikke for virksomheder.
RETURNERINGER
Ved anvendelse af den forudbetalte returlabel opkræves 99,- inkl. moms. Ved kortkøb tilbagebetales returbeløbet minus 99,-, og ved køb via faktura justeres fakturaen til 99,-, og sendes igen. Ved bytte står vi for returfragten. Hvordan returnerer jeg min vare? Ved benyttelse af din fortrydelsesret står du som kunde for returfragten på 99,-. Øvrige omkostninger såsom prisen på varen og fragt fra os til dig vil blive tilbagebetalt. Lampan henter ikke pakker mod kontant levering. Vi anbefaler dig at returnere forsendelsen på en måde, som gør, at forsendelsen ankommer til vores returadresse. Lampan har heller ikke mulighed for at hente pakker ved pakkeshops.
Returadresse:
Lampan
Norgårdsvägen 3
SE-451 75 Uddevalla
SWEDEN
Som forbruger har du normalt 14 dages fortrydelsesret, men vi tilbyder dig 30 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, du modtog varen. Du har ret til uden omkostninger at åbne emballagen og kontrollere, at varen fungerer. Du som forbruger er derimod ansvarlig for en eventuel værdiforringelse af varerne inklusive den originale emballage, som skyldes en håndtering udover det, der kræves for at kunne bestemme produktets egenskaber og funktion. Vil du benytte fortrydelsesretten, sender du varen tilbage til os sammen med den returlabel, du modtager, når du registrerer dit fortrudte køb. Dine login-oplysninger er e-mailadressen, du angav, da du lagde din bestilling og dit ordrenummer (du finder det i sidehovedet på følgesedlen) som kodeord. Husk på, at du bærer risikoen, hvis produktet beskadiges, når det sendes tilbage til os. Sørg derfor for at varen er godt pakket. Produkter, der returneres, skal være ubrugte og i deres originale emballage samt med tags og etiketter. Den originale produktemballage med den specielt fremstillede indre emballage hjælper produktet med at ligge stille under transporten. Husk på ikke at sætte returlabels direkte på varens emballage, men placer originalemballagen i en anden emballage. Lampan afholder sig fra at opkræve et sådant gebyr, hvis produktet returneres i væsentligt uændret tilstand. Hvis tilbehør mangler, eller der er sket fysisk skade på varen, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr for at genoprette produktet til dets funktionelle tilstand.
Fortrydelsesret gælder ikke for virksomheder.
RETURNERINGER
Ved anvendelse af den forudbetalte returlabel opkræves 99,- inkl. moms. Ved kortkøb tilbagebetales returbeløbet minus 99,-, og ved køb via faktura justeres fakturaen til 99,-, og sendes igen. Ved bytte står vi for returfragten. Hvordan returnerer jeg min vare? Ved benyttelse af din fortrydelsesret står du som kunde for returfragten på 99,-. Øvrige omkostninger såsom prisen på varen og fragt fra os til dig vil blive tilbagebetalt. Lampan henter ikke pakker mod kontant levering. Vi anbefaler dig at returnere forsendelsen på en måde, som gør, at forsendelsen ankommer til vores returadresse. Lampan har heller ikke mulighed for at hente pakker ved pakkeshops.
Returadresse:
Lampan
Norgårdsvägen 3
SE-451 75 Uddevalla
SWEDEN
TILBAGEBETALNING
Collector Bank administrerer alle vores betalinger. Ved retur vil fakturaen automatisk opdateres. Hvis du ikke har fået din faktura, skal du venligst kontakte Collector Bank. Ved kortbetaling tilbagebetales det aktuelle beløb til din bankkonto. Kontakt Collector Bank for mere information: +4610-16 10 100 contactcenter@collectorbank.se For komplette vilkår for Collectors faktura, se nedenstående links:
Allmänna villkor för faktura och kontokredit
Standardiserad Europeisk konsumentkreditinformation
a. Log ind på ”Mine sider” via minasidor.collector.se
b. Kontakt Collector Bank på +4610-16 10 100 eller via www.collector.se
c. Kontakt os på kontakt@lampan.se
REKLAMATION
I overensstemmelse med købeloven har du som kunde altid tre års reklamationsret på alle vores varer. Reklamationsretten dækker mangler på varer, du har købt ved os. Hvis du vil reklamere en vare, du har købt i vores webshop, skal du kontakte vores kundeservice på kontakt@lampan.se, så hjælper vi dig. Før du kontakter os, bliver det lettere, hvis du: - Har dit ordrenummer eller kvittering ved hånden - Har bemærket eller kan beskrive fejlen så tydeligt som muligt
I tilfælde af en klage kan manglen afhjælpes på forskellige måder, såsom reparation, prisnedsættelse, genlevering eller annullering af køb. I tilfælde af en refusion i tilfælde af en klage foretages refusionen inden for en rimelig tid uden unødig forsinkelse. Vi har altid en dialog med dig som kunde i løbet af sagen, så du føler dig sikker med det køb, du har foretaget hos os. Klager rapporteres så snart fejlen er opdaget, men senest 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
Collector Bank administrerer alle vores betalinger. Ved retur vil fakturaen automatisk opdateres. Hvis du ikke har fået din faktura, skal du venligst kontakte Collector Bank. Ved kortbetaling tilbagebetales det aktuelle beløb til din bankkonto. Kontakt Collector Bank for mere information: +4610-16 10 100 contactcenter@collectorbank.se For komplette vilkår for Collectors faktura, se nedenstående links:
Allmänna villkor för faktura och kontokredit
Standardiserad Europeisk konsumentkreditinformation
a. Log ind på ”Mine sider” via minasidor.collector.se
b. Kontakt Collector Bank på +4610-16 10 100 eller via www.collector.se
c. Kontakt os på kontakt@lampan.se
REKLAMATION
I overensstemmelse med købeloven har du som kunde altid tre års reklamationsret på alle vores varer. Reklamationsretten dækker mangler på varer, du har købt ved os. Hvis du vil reklamere en vare, du har købt i vores webshop, skal du kontakte vores kundeservice på kontakt@lampan.se, så hjælper vi dig. Før du kontakter os, bliver det lettere, hvis du: - Har dit ordrenummer eller kvittering ved hånden - Har bemærket eller kan beskrive fejlen så tydeligt som muligt
I tilfælde af en klage kan manglen afhjælpes på forskellige måder, såsom reparation, prisnedsættelse, genlevering eller annullering af køb. I tilfælde af en refusion i tilfælde af en klage foretages refusionen inden for en rimelig tid uden unødig forsinkelse. Vi har altid en dialog med dig som kunde i løbet af sagen, så du føler dig sikker med det køb, du har foretaget hos os. Klager rapporteres så snart fejlen er opdaget, men senest 2 måneder efter fejlen blev opdaget.